fredag 26 mars 2010

Jag vann!


Pyssel.net anordnade sportlovscrop och en av utmaningarna var sponsrad av Ljuva Änglar, det var också teamet där som utsåg vinnarna. Utmaningen var att skapa i vitt, med endast EN eventuell accentfärg, och denna skulle det bara vara ytterst lite av. Mitt kort fick en finfin och förvånande tredjeplats, i HÅRD konkurrens!

En annan av utmaningarna i sportlovscropen var en Bingobricka, och jag valde den andra vågräta raden: Crackle Paint, Kantstans, Charms, Tag och Textstämpel. Vinnarna utsågs genom röstning av medlemmarna på forumet, och även om antalet röster på mitt bidrag inte tog mig till en pallplats så är jag jättestolt över de röster jag fick! Några valde faktiskt att rösta på just MITT bidrag, bland alla underbara alster! Jätteroligt!

3 kommentarer:

Lena sa...

Grattis!
Klart att du skulle vinna. Du gör ju helt underbara kort!

Frida sa...

Tack Lena!!!

Maliwa sa...

Såklart du förtjänade en pallplats! Jättefina saker raring (som alltid men det är kul att få säga det också!)